نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هدایای تبلیغاتی نفیس

دسته بندی :هنر 16 خرداد 1403 نواندیشان 124
هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای نفیس تولید شده در مجموعه 

فروشگاه هدایای تبلیغاتی ابن سینا هنر فاخر ایرانی را که یکی از بهترین گزینه ها جهت تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی نفیس انتخاب کرده است. محصولاتی که ما در فروشگاه تبلیغاتی ابن سینا به عنوان هدیه طراحی ، تولید و تهیه می‌کنیم برگرفته شده از غنای فرهنگی و هنر ایرانی-اسلامی است. حتی صنایع دستی که ریشه در تاریخ ایران زمین داشته و همگی جلوه ‌هایی از هنر غنی و اصیل این سرزمین بزرگ ما یعنی ایران اسلامی است.

هدیه صنایع دستی که ما تحت عنوان هدایای نفیس تبلیغاتی استفاده می‌کنیم از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و شکل‌ها و انواع متفاوت و گسترده‌ای دارند. این تنوع در عین لوکس و لاکچری بودن باعث می‌شود تا این هنر زیبا با توجه به گستردگی تنوعی آن ، سلایق همگان را در بر گرفته و مورد پسند همه‌ی مردم و انواع طیف ها و سلیقه‌ها واقع شود.

برخی از صنایع دستی اصیل ایرانی کشورمان از ارزش مادی و معنوی بسیار بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال صنعت قلم زنی یکی از زیباترین قسمت ‌های صنایع دستی کشورمان ایران اسلامی است. صنعتی که در آن استادکاران، نقش‌های مختلف گل و مرغ و غیره را روی ظروف مسی و فلزی اجرا می‌کنند. از طرفی این هنر ممتاز و ارزشمند بسیار زمانبر بوده و فرآیند تولید آن طولانی است و محصولات تولید شده نیز از نظر مادی ارزش زیادی دارند. همین باعث می‌شود محصول قلم‌زنی تولید شده محصولی بسیار نفیس و فاخر باشد.

همه‌ی این تلاش‌های گروهی فروشگاه تبلیغاتی ابن سینا با همین دقت و حساسیت در تولید محصولاتی تحت عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس در این راستا انجام می‌گیرد تا بتوانیم همه‌ی نیازها و خواسته‌های شما همراهان عزیز که از یک هدیه انتظار دارید را فراهم و برآورده نماییم و لبخند رضایت را بر روی لب های شما و مخاطبانتان بنشانیم.

در ادامه به چند نمونه از هدایای نفیس فروشگاه تبلیغاتی ابن سینا اشاره می‌کنیم.

انواع ظروف شکلات خوری و جاقلمی خاتم کاری

این گروه از هدایای تبلیغاتی نفیس و کاربردی، مجموعه‌ای از صنایع دستی ایران هستند که به شدت پرطرفدار ، جذاب و نفیس هستند. هدیه ای خلاقانه که هر چشمی را به خود خیره می‌کند شما می‌توانید این بسته جذاب را برای تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس و مناسبتی تهیه کنید.

انواع هدایای نفیس

انواع آجیل خوری و قندان فیروزه کوبی

بعلت خاص بودن فیروزه در بین سنگ های زینتی؛ هدایای تبلیغاتی فیروزه کوب از نفیس‎‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. هدیه‌ای که تحسین دیگران را برخواهد انگیخت. ظروف و هدایایی که حالت فیروزه کوبی دارند همیشه یک هدیه نفیس و فوق‌العاده به شمار می آیند.

هدایای نفیس

انواع گلدان و شکلات‌خوری مس کاری شده

هنر مس کاری از هنر های اصیل و کهن ایرانی است که سابقه تاریخی چندهزارساله دارد؛ از طرفی خود فلز مس از فلزات گرانبها و پرکاربرد بوده که همین عوامل باعث شده که ظروف مس کاری شده هم در زمره هدایای تبلیغاتی نفیس ، خاص و لاکچری قرار بگیرد.برای این هدیه نفیس یک بسته‌بندی چوبی و متناسب با رنگ و طرح محصولات داخل آن اختصاص داده شده است. طراحی بسته‌بندی ویژه برای هر یک از انواع هدایا را می توان از جمله ویژگی های مهم فروشگاه تبلیغاتی دانست.

هدایای نفیس تبلیغاتی

انواع آجیل‌خوری، بشقاب و قندان فیروزه‌کوب

هنر اصیل مسگری از دیرباز در ایران رواج داشته است و هنرمندان خلاق ایرانی همواره تغییراتی را با این هنر همراه کرده‌اند که خروجی کار بیش از پیش جذاب تر شده که از جمله این تغییرات می توان به ترکیب فیروزه با مس اشاره کرد که هنر معاصر فیروزکوبی روی ظروف مسی را به وجود آورده است. در این گروه هدایای تبلیغاتی نفیس؛ سه هدیه متفاوت از این هنر شامل آجیل‌خوری ، قندان و بشقاب قرار گرفته است و هدایای مناسبی برای تشکر و قردانی است. همه این موارد در جعبه چوبی متناسب با اقلام تهیه و بسته‌بندی شده و به دست مخاطبان می‌رسد.

تعریف هدایای تبلیغاتی نفیس

بطور کلی معنی عبارت هدایای تبلیغاتی نفیس تقریبا بر کسی پوشیده نیست. اما هر هدیه‌ای لزوما نفیس نخواهد بود و نیاز به وجود مشخصات خاص و ویژه‌ای است تا آن را نفیس بدانیم. در لغت نامه دهخدا واژه نفیس به معنی گرانمایه و مرغوب می‌باشد.
همچنین هر چیزی که مورد پسند قرار گیرد نفیس خواهد بود. در فرهنگ فارسی معین، کلمه نفیس به معنی قیمتی و نیکو است. سایر لغت‌نامه ها نیز تعاریف مشابهی نظیر ارزشمند و پر بها برای این واژه ارائه داده اند.
با توجه به معانی فوق لغت نفیس دو بار معنایی متفاوت دارد. یکی معنای معنوی و دیگری معنای مادی؛ نفیس با معنی معنوی می‌تواند هر چیزی باشد که در ذهن مخاطب ما ارزشمند است و به نحوی دارای ارزش معنوی است. همچنین در نظر او حائز اهمیت بوده و توجه ویژه‌ای به آن دارد.اگر از بُعد مادی به این لغت نفیس دقت کنیم، قیمت و ارزش مادی آن مد نظر است. یکی تابلوی هنری شگفت انگیز ، یکی اثر نقاشی یک شخص مشهور و معروف ، یکی ماشین لاکچری و جدید ، یکی دیگر ظروف به جا مانده از یکی از دوران تاریخی را به عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس می شناسد. در اینجا نفیس بیانگر ارزش مادی این کالاها می‌باشد.

بعضی وقت ها وقایعی پیش می آید که لازمه در آن لحظه یک سری هدایای تبلیغاتی تهیه و تامین گردد که شما نمی توانید برای مخاطب خودتان هر هدیه ای بدهید؛ پس بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب شما همین انتخاب و تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس خواهد بود. حالا میتواند هدایای تبلیغاتی شما از لحاظ مادی نفیس باشد یا از لحاظ معنوی نفیس باشند.
در آن لحظه و زمان شما با انتخابی هوشمندانه توانسته اید همه مخاطبین خود را جدا از اینکه در چه سطحی قرار دارند را با این هدیه خودتان راضی کرده باشید.
گاهی هم پیش می آید که شما مثلا به عنوان مدیر یک مجموعه یا شرکت خصوصی قرار است به یک سری از افراد یا مهمانان خاصی یا به مدیران تراز اول ارگان یا سازمانی خاص ، هدایایی را تهیه کنید و در این زمینه شک و تردید دارید که چه هدایایی برای این عزیزان مناسب تر است؛ آن زمان هست که گروه هدایای تبلیغاتی نفیس خودشان را بیش از پیش نمایان می کنند که با انتخابی هوشمندانه و از کنار هم قرار دادن آیتم های مختلف هدایای نفیسی را بسازید و هدیه بدهید.

جوامع هدف هدایای تبلیغاتی نفیس

بطور کلی باید گفت که گروه هدایای تبلیغاتی نفیس عبارتند از هدایایی که به منظور تبلیغات شرکت یا سازمان خاصی به گروهی از افرادی که در نظر ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و منحصر به طیف یا قشر خاصی هستند و جامعه هدف مورد تبلیغاتی مجموعه های مذکور ارائه می‌شود. شاید شما تا به حال به این فکر افتاده باشید که به مدیر عامل مجموعه‌ای که رابطه خوبی با آن دارید به منظور پاسداشت همکاری خوبتان هدیه‌ای بدهید. همینطور تلاش می‌کنید تا هدیه‌ای ارائه دهید که در نظر مخاطبان و مدیران مورد نظرتان بیشتر ارزشمند باشد.
تجربه کار چندین ساله نشان داده که مخاطبین توجه ویژه‌ای به این هدایای نفیس و گرانبها می‌کند. توجه بیشتر یعنی یادآوری بیشتر و بیشتر شما در ذهن مخاطبتان؛ و این دقیقا هدف اصلی شماست. اینکه در ذهن و اندیشه مشتریان ، مدیران و جامعه هدفتان بمانید. و فرصتی برای توسعه همکار‌هایی بر پایه تعامل و اعتماد بین مخاطبینتان باشد.
در نهایت با همه این تفاسیر به این نتیجه می رسیم که هدایای تبلیغاتی نفیس برای همه گروه های شغلی و اکثر جوامع هدف سازگاری داشته و این انعطاف بالا باعث شده که ست هدایای تبلیغاتی نفیس از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.
انواع هدایای تبلیغاتی نفیس
برای دریافت مشاوره کامل در مورد هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص و همچنین نحوه چاپ آن ها میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه هدایای تبلیغاتی ابن سینا با شماره 09158003545 تماس بگیرید و یا در داخل وب سایت این مجموعه به آدرس www.maxchap.ir این محصولات را مشاهده کنید.

نواندیشان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0