کتاب نوشتارهایی در باب اقتصاد شهری

بازدید: 2995 بازدید
کتاب اقتصاد شهری

کتاب نوشتارهایی در باب اقتصاد شهری از مجموعه کتاب‌هایی است که به صورت رایگان توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منتشر شده است و به صورت PDF از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید.

امروزه شهرها مهمترین مراکز رویدادها، انواع روابط و مناسبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و کالبدی‌اند. ليكن این تعاملات در سایه پيچيدگي و درهم‌آمیختگی، مسائل و مشكلات بسياري را در اداره شهرها پدید آورده‌اند. مدیریت شهری و در رأس آن شهرداری‌ها در فرایند این تحول و دگرگونی‌ها تلاش می‌کنند به مطالبات فزاینده شهروندان پاسخ داده و تمهیدات لازم را در جهت رفع معضلات آنها فراهم آورند. از سوي دیگر رفع این معضلات نیاز به مطالعه، تحقیقات و شناخت عمیق و ژرف دارد این در حالی است که حجم دانش، نوآوری‌ها و فناوری اطلاعات با سرعت فزاینده‌ای همواره محیط‌های شهری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. که این دگرگونی‌ها بيانگر توجه به رویکردهای نوینی در حوزه مدیریت شهری می‌باشد.

همچنین بخوانید: جزوه اقتصاد شهری

فهرست مطالب کتاب نوشتارهایی در باب اقتصاد شهری :

  • بررسی و آسیب‌شناسی اختیارات شوراها و شهرداری‌ها در وضع و وصول عوارض محلی
  • تنقیح قوانین و مقررات شهرداری‌ها
  • هدف‌گذاری اقتصادی کلانشهرها، نگاهی مقایسه‌ای به تجارب جهانی و تهران

نام فایل: کتاب نوشتارهایی در باب اقتصاد شهری

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

نواندیشان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
آموزش سیتی انجین

ادامه مطلب