کتاب یکپارچگی و انسجام نظام شهرسازی کشور

بازدید: 1575 بازدید
یکپارچگی و انسجام نظام شهرسازی

کتاب یکپارچگی و انسجام نظام شهرسازی کشور؛ الزامی برای پیشگیری حوادثی مانند آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو نوشته مصطفی بهزادفر و مهدی سعیدی که به صورت رایگان توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منتشر شده است را با فرمت PDF از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید.

هماهنگی و یکپارچگی نظام مدیریت شهری یکی از مسائل و چالش‌های اساسی پیش‌روی شهرداری‌ها بوده است. با وجود گذشت بیش از 100 سال از شکل‌گیری بلدیه و به تبع آن مدیریت شهری در تهران، هنوز شهرداری‌ها از استقلال چندان مشخصی در حوزه تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری شهری برخوردار نیستند. این در حالی است که شهر کلیتی بهم پیوسته است و این کلیت باید به صورت یکپارچه مدیریت شود. اگر بخشی از شهر توسط یک مجموعه و بخش‌های دیگر توسط مجموعه‌ای دیگر اداره شود، شاهد ناهماهنگی‌های زیادی خواهیم بود که به غیر از سردرگمی و آشفتگی و کاهش بهره‌وری و اثربخشی نتیجه دیگری برای شهروندان به بار نخواهد آورد.

فهرست مطالب کتاب یکپارچگی و انسجام نظام شهرسازی کشور :

  • سخن نخست
  • پیشگفتار
  • گشایش موضوع
  • مصاحبه با صاحب‌نظران
  • پرسش و پاسخ در جلسه نشست
  • خلاصه مباحث و انجام گفت

نام فایل: کتاب یکپارچگی و انسجام نظام شهرسازی کشور

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

نواندیشان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
آموزش سیتی انجین

ادامه مطلب