کتاب سنجش فساد و سلامت سازمانی شهرداری تهران

بازدید: 1296 بازدید
سنجش فساد و سلامت سازمانی

کتاب سنجش فساد و سلامت سازمانی شهرداری تهران تهیه شده توسط حسن عابدی جعفری، داود حسینی هاشم‌زاده، محمد فاضلی، حسن محدثی و لیلی حبیبی که به صورت رایگان توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منتشر شده است را با فرمت PDF از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید.

یکی از این موضوعات مهم که مانع استفاده کامل شهرداری از نیروها و بهره‌برداری لازم از توانمندی‌های موجود برای رسیدن به توسعه شهری پایدار می‌شود، همانا ضعف سلامت اداری است. شهرداری تهران با آگاهی از این موضوع و تعهدی که جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه شهری احساس می‌کند، از هیچ تلاشی برای ارتقای سلامت سازمان خود فروگذار نکرده و در این مسیر از اقدامات متنوع و متعددی نظیر پژوهش‌ها، سنجش‌ها، برنامه‌های آموزشی، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و …. بهره برده است.

کتابی که پیش رو دارید، حاصل پژوهشی در زمینه فساد و سلامت اداری در شهرداری تهران، تحت عنوان تدوین و آزمون (اعتباربخشی) مدل سنجش سلامت و فساد اداری شهرداری تهران است. مجری این پژوهش موسسه توسعه فراگیر آسیا بود، که پس از اتمام پژوهش مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، موافقت کرد محصول پژوهشی به کتاب تبدیل شود، در فرصت کوتاهی که در اختیار بود، تلاش شد مباحث مورد بازبینی قرار گیرد و به فراخور، مباحث جدیدی به آن اضافه شود، تا این کتاب به شکل نسبتا متفاوتی از گزارش پژوهشی تولید و منتشر شود.

سرفصل‌های کتاب سنجش فساد و سلامت سازمانی شهرداری تهران :

  • پیشگفتار و معرفی کتاب
  • تحلیلي از وضعیت فساد و سلامت در شهرداري و عوامل مؤثر بر آن (یافته‌هاي پژوهش کیفي)
  • تحلیلي از وضعیت فساد و سلامت در شهرداري (یافته‌های پژوهش اسنادی)
  • محاسبه شاخص‌هاي سنجش فساد در شهرداري تهران
  • سنجش سلامت شهرداري تهران
  • سیاست‌ها و راهبردها

نام فایل: کتاب سنجش فساد و سلامت سازمانی شهرداری تهران

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

نواندیشان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.

ادامه مطلب