نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی و دانلود نرم افزار Magnetics Designer

نرم افزار Magnetics Designer
Magnetics Designer نرم افزاری بسیار کاربردی برای طراحی ترانسفورماتورها می باشد. طرز کار نرم افزار به این صورت است که کاربر مشخصات و یا پارامتر‌های اصلی اعم از ولتاژ ورودی و خروجی، توان و جریان را به نرم افزار داده و نرم افزار مشخصات ترانسی که برای این منظور باید ساخته شود را میدهد. مشخصاتی اعم از تعداد دور سیم پیچ‌های اولیه و ثانویه، قطر سیم سطح مقطع هسته و….به کمک این نرم افزار نیاز به انجام محاسبات ترانس وقت گیر نیست و همچنین درصد اشتباه بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

آشنایی با نرم افزار Magnetics Designer 

Magnetics Designer یک برنامه نرم افزاری مستقل برای ویندوز است که انواع ترانسفورماتورها و سلف های زخمی لایه ای (و بتونه برش دار) را طراحی می کند و یک مدل SPICE مربوطه تولید می کند. طراح مغناطیس یک ترانسفورماتور یا سلف کامل را بر اساس مشخصات الکتریکی ، شامل گزارش ورق سیم پیچ و یک مدل سازگار با SPICE با مواد انگلی تولید می کند.
یک پایگاه داده با هزاران هسته ، طیف گسترده ای از مواد و سیم گنجانده شده است ، از جمله یک مدل SPICE هسته اشباع غیر خطی. علاوه بر این ، می توانید هسته ، سیم و اطلاعات مواد خود را با استفاده از صفحه گسترده اکسل © اضافه کنید.
فروشندگان اصلی مانند TDK ، Magnetics ، Philips ، Thomson ، Micrometals ، Siemens ، Kaschke ، Ferrite International ، VAC و Fair-Rite نمایندگی دارند. بعلاوه ، سیم آهن ربا ، مربع یا مربع دو مربع ، سیم Litz ، آثار PCB یا فویل را می توان انتخاب کرد.
 
انواع سیمهای تخصصی مانند مواردی که در مغناطیس مسطح استفاده می شوند نیز می توانند اضافه شوند. این برنامه القایی مغناطیسی و نشتی ، ظرفیت بین سیم پیچ ، تراکم شار اوج ، مقاومت سیم پیچ DC ، مقاومت متناوب AC با فرکانس بالا (از جمله اثرات مجاورت و اثر پوست) ، اتلاف مس (هم AC و هم DC) ، از دست دادن هسته ، وزن ، افزایش دما را پیش بینی می کند. 
طراح مغناطیس از الگوریتم های اختصاصی برای انتخاب هسته مناسب ، تعداد دور و اندازه سیم استفاده می کند. این کار برای به حداقل رساندن اتلاف کل انرژی برای افزایش دمای معین در کوچکترین هسته ممکن انجام می شود. این برنامه محدودیت های طراحی مانند حداکثر پر شدن پنجره ، تراکم شار اوج و افزایش دما را در نظر می گیرد. پس از پایان کار ، طراح Magnetics خلاصه ای از هسته هایی را که سعی کرده است بهینه سازی کند ، ارائه می دهد و در مورد چگونگی بهبود طراحی در صورت عدم رعایت محدودیت های طراحی پیشنهاد می کند.
 

پس از گذر از بهینه سازی اولیه ، صفحه ترانسفورماتور به شما امکان می دهد بیش از 20 پارامتر طراحی را تغییر دهید ، مانند تعداد چرخش ها. سنج و نوع سیم تعداد رشته های موازی ؛ طول شکاف ضخامت عایق لایه؛ ضخامت بسته بندی و طول حاشیه پایان. این برنامه تغییرات شما را تجزیه و تحلیل کرده و هر بار که یک پارامتر تغییر می کند ، بلافاصله نتایج محاسبه شده را نشان می دهد. با استفاده از انواع مختلف هسته و مواد مختلف می توانید به راحتی چندین طرح را بهینه و مقایسه کنید. پس از اتمام طراحی ، مشخصات سیم پیچ و خلاصه کامل عملکرد الکتریکی می توانند نمایش داده یا چاپ شوند.
 

نام فایل: دانلود نرم افزار Magnetics Designer

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
مهدی عارف خیابانی

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0