نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جزوه آموزش ASP.NET شرکت پیشگامان فناوری

دسته بندی :مهندسی کامپیوتر 7 شهریور 1398 نواندیشان 2237
جزوه آموزش ASP.NET

جزوه آموزش ASP.NET به صورت کامل که توسط وحید نصیری در شرکت پیشگامان فناوری در ده فصل تهیه شده است را به صورت PDF از لینک داده شده می توانید دانلود نمایید.

زبان ASP.NET یکی از زبان های برنامه نویسی حرفه ای برای طراحی سایت است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه گردیده است و بخشی از زیرساخت .NET مایکروسافت می باشد و نسل جدید ASP است و البته با ASP کلاسیک سازگار نیست ولی ممکن است شامل ASP کلاسیک باشد.

فهرست مطالب جزوه آموزش ASP.NET :

فصل اول: آشنایی با IIS و .Net Framework برای فراهم کردن مقدمات برنامه نويسی ASP.NET

در اين فصل به صورت بسيار كاربردي نحوه نصب، تنظيم و راه اندازي IIS را براي اجراي برنامه هاي ASP.NET فرا مي گيريد. همچنين نكاتي نيز در مورد نصب .Net Framework گوشزد خواهد شد.

پس از مطالعه اين فصل شما مي توانيد IIS را نصب نموده ، دايركتوري Home وب سايت را تعيين نموده ، صفحه پيش فرض را مشخص كنيد و دايركتوري مجازي در آن ايجاد نماييد . با تنظيمات IIS و موارد امنيتي آن نيز آشنا خواهيد شد.

فصل دوم: آشنايی با مقدمات زبان برنامه نويسی شی گرای C# و ايجاد اولين برنامه ASP.NET

در اين فصل با اصول پايه اي C# و برنامه نويسي آن براي ايجاد صفحات ASP.NET آشنا مي شويم. اين مرور بسيار كاربردي و به دور از هرگونه فلسفه بافي مي باشد و خيلي سريع كد نوشتن را شروع خواهيم كرد . بديهي است كه فقط براي آشنايي كامل با اساس و شالوده ي زبان سي شارپ به كتابي كامل نياز مي باشد و نه يك فصل چند صفحه اي.

فصل سوم: معرفی کنترل های HTML و نحوه کاربرد آنها در صفحات ASP.NET

کنترل های HTML سرور در حقيقت عناصر استاندارد HTML هستند كه در سرور پردازش مي شوند. تمام كنترل هاي سرور HTML دقيقا معادل يك عنصر HTML تفسير و اجرا شده و خواص اغلب آنها با عناصر HTML يكسان است.

اين فصل صرفا براي يادآوري اسكريپت نويسي كلاينت سايد با ديد VS.NET مفيد مي باشد و تاثيري آنچناني بر روي برنامه نويسي سمت سرور ما در فصول آتي نخواهد داشت. اين فصل در حقيقت يك نوع DHTML نويسي به سبك VS.NET می باشد.

فصل چهارم: معرفی کنترل های وب و نحوه استفاده از آنها در صفحات ASP.NET

پس از مطالعه ي فصول قبلي كه صرفا مقدمه اي براي آغاز كار بودند ، از اين فصل به بعد برنامه نويسي جدي ASP.NET شروع خواهد شد . در فصل جاري مروري خواهيم داشت بر نحوه ي استفاده از كنترل هاي وب در برنامه ها.

فصل پنجم: بررسی و تعيين اعتبار داده های وارد شده از طرف کاربر و موارد تكميلي كنترل هاي وب

اين فصل در حقيقت قسمت دوم فصل پيشين مي باشد. در فصل جاري مروري خواهيم داشت بر باقيمانده كنترل هاي مهم سرور وب.

فصل ششم: آشنايي با زبان SQL و مقدمات SQL-Server (قسمت اول)

چون اكثر فصول آتي و عمده ي توانايي ASP.NET در برنامه نويسي ديتابيس خلاصه مي شود و بدون آن تقريبا مفهوم خودش را از دست خواهد داد و با توجه به سهولت دسترسي به SQL-Server در ايران ، در فصل جاري فارغ از مباحث ASP.NET مروري خواهيم داشت بر زبان SQL و محیط SQL-Server تا در طي فصول آتي مشكل خاصي وجود نداشته باشد.

فصل هفتم: آشنايي با زبان SQL و مقدمات SQL-Server (قسمت دوم)

در اين فصل قصد داريم مروري داشته باشيم بر يك سري از دستورات اساسي و بنيادين SQL تا به راحتي بتوان در طي فصول آتي از آنها استفاده نمود. همچنين قدم اول در زمينه پروژه اين مجموعه براي نوشتن يك forum برداشته خواهد شد.

فصل هشتم: طريقه دستيابی و کار با داده ها در ASP.NET (قسمت اول)

V S.NET با استفاده از مجموعه اي از ابزارها و فضاهاي نام كه به آنها ADO.NET اطلاق مي شود به ديتابيس دسترسي دارد. طريقه دستيابي به داده ها در ADO.NET تقريبا مستقل از منبع داده است و پس از اينكه Connection و ارتباط ايجاد شد جداي از نوع ديتابيس، طرز كار و رفتار با آنها بوسيله يك سري از اشياء، خواص و روش هاي موجود كه براي تمام آنها يكسان است صورت مي گيرد.

فصل نهم: طريقه دستيابی و کار با داده ها در ASP.NET (قسمت دوم)

در اين فصل مباحث تكميلي كار با ديتابيس ها و ADO.NET مورد بررسي قرار خواهند گرفت مانند اجراي رويه هاي ذخيره شده، انجام عمليات رياضي روي ستون ها و غيره.

فصل دهم: اتصال كنترل هاي سرور وب به پايگاه داده

كنترل هاي متنوعي همراه ASP.NET با خاصيت اتصال به پايگاه داده ارائه شده اند كه بازه وسيعي از توانايي ها و انعطاف پذيري را ارائه مي دهند. در طي فصل جاري به صورت مشروحي توانايي هاي آنها را خصوصا پركاربردترين آنها يعني ديتا گريد را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

نام فایل: جزوه آموزش ASP.NET شرکت پیشگامان فناوری

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

آموزش تصویری ASP.NET به زبان فارسی و به مدت 26 ساعت را همراه با حل تمرین و پروژه های کاربردی از لینک زیر می توانید دانلود نمایید

آموزش تصویری َASP.NET

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0