کتاب آموزش ساخت اتوران با نرم افزار AutoPlay Media Studio 8 به همراه چندین نمونه پروژه

بازدید: 4714 بازدید
کتاب آموزش ساخت اتوران

کتاب آموزش ساخت اتوران با نرم افزار AutoPlay Media Studio 8  که توسط جواد احتشامیان و حامد حیدری تهیه شده است را به صورت PDF همراه با چندین نمونه پروژه آماده تهیه شده با AutoPlay Media Studio از لینک های داده شده می توانید دانلود نمایید.

فهرست مطالب کتاب آموزش ساخت اتوران :

فصل اول: نصب Autoplay Media Studio و آشنایی با محیط نرم افزار

  • نصب Autoplay Media Studio 8
  • کارکرد Auto Play
  • ساخت پروژه جدید
  • شروع کار با AMS
  • اضافه کردن صفحه جدید
  • تغییر پس زمینه
  • تنظیمات پروژه (project setting)
  • انتخاب چند شی
  • گروه بندی اشیا
  • قفل کردن یک شی
  • سنجاق کردن یک شی
  • مخفی کردن یک شی
  • بازگشت عملیات (undo)
  • مرتب سازی اشیا
  • نوع چیدن اشیا
  • حذف فایل های اضافه
  • تعویض نام اشیاء
  • وضعیت ها
  • تهیه نسخه دوم از اشیا
  • منو (Menu)
  • نوارهای ابزار
  • نا م گذاری محاسباتی اشیا
  • تغییر اندازه و موقعیت اشیاء
  • کمرنگ کردن تصاویر
  • اضافه کردن شی برچسب
  • پیکر بندی برچسب
  • جایگزین کردن متن
  • تنظیم فونت متن
  • جای گیری مناسب
  • رنگ برچسب
  • اضافه کردن شی پاراگراف
  • تغییر اندازه شی
  • غیر فعال کردن scroll bar
  • ویرایش متن
  • تفاوت شی پاراگراف با شی rich text
  • اضافه کردن یک شی ویدئو
  • افزودن شی فلش
  • تنظیمات فلش
  • انتشار پروژه
  • مخفی کردن فایل ها در داخل سی دی

فصل دوم: نوشتن برنامه با AMS

  • الگوریتم ها
  • آشنایی با لوا، زبان برنامه نویسی در AMS
  • متغیرها
  • انواع داده ها
  • توضیحات و فضای خالی در کد نویسی
  • چگونگی استفاده از راهنمای برنامه
  • سربرگ کد نویسی (Script Tab)
  • دکمه های موجود در سربرگ کد نویسی

فصل سوم: کنترل روند اجرای برنامه

  • تصمیم گیری در برنامه
  • دستور if
  • دستور else
  • بررسی چند شرط با دستور else if
  • دستورات if تو در تو
  • عملگر های مقایسه ای
  • استفاده از عملگر مخالف
  • استفاده از عملگرهای مقایسه ای
  • عملگرهای and و or
  • استفاده از عملگر and منطقی
  • حلقه های تکرار
  • حلقه for
  • حلقه repeat until
  • حلقه های تو در تو
  • خروج زود هنگام از حلقه
  • حلقه های بی نهایت
  • آشنایی با تابع (function)
  • توابع سراسری اصلی

فصل چهارم: آرایه ها

  • مفهوم آرایه
  • تعریف و استفاده از آرایه ها
  • استفاده از حلقه for
  • انتقال آرایه ها به عنوان پارامتر
  • مرتب سازی آرایه ها
  • معکوس کردن آرایه ها

فصل پنجم: متغیرهای پیش فرض و متغیرهای رویدادی

  • متغیرهای سراسری (Global variables)
  • رویدادها و متغیرهای رویدادی
  • متغیرهای رویدادی
  • رویدادها و متغیرهای رویدادی موجود در آن ها
  • رویدادها و متغیرهای رویدادی موجود در اشیا
  • رویدادها و متغیرهای رویدادی موجود در اشیای افزونه ای

فصل ششم: منوها

  • ویژگی های یک منو
  • کلیدهای دسترسی
  • علامت گذاری
  • شماره اختصاصی
  • ایجاد منوها
  • منوهای فرعی
  • فرستادن منوی اصلی به منوی فرعی

فصل هفتم: کار با بانک های اطلاعاتی

  • چند مفهوم پایه ای
  • دیتابیس SQLite3
  • دستورات مهم و کاربردی دیتابیس SQLite3
  • توابع موجود در Auto Play Media Studio برای کار با دیتابیس SQLite3
  • شرح توابع
  • امنیت در دیتابیس SQLite
  • آموزش نرم افزار SQLite Expert Personal
  • روش ساخت یک دیتابیس
  • ایجاد جدول بر روی دیتابیس
  • وارد کردن اطلاعات در جدول
  • باز کردن یک دیتابیس ایجاد شده
  • دیتابیس MySQL
  • دیتابیس های دیگر
  • اتصال به دیتابیس Oracel
  • اتصال به دیتابیس ODBC
  • اتصال به دیتابیس PostgreSQL

فصل هشتم: کنترل خطاهای پروژه

  • انواع خطاها
  • خطاهای دستوری
  • خطاهای اجرایی
  • خطاهای منطقی
  • کنترل خطاها در برنامه
  • خطا گیری با دستور Application.GetLastError
  • خطا گیری با بررسی مقدار بازگشتی
  • خطایابی منحصر به فرد

فصل نهم: توابع و دستورات ASM

  • Application
  • Audio
  • Button
  • CheckBox
  • ComboBox
  • Crypto
  • Debug
  • Dialog
  • DialogEx
  • DLL
  • Drive
  • File
  • Flash
  • Folder
  • Grid
  • Hotspot
  • HTTP
  • Image
  • INIFile
  • Input
  • Label
  • ListBox
  • Math
  • MSI
  • Page
  • Paragraph
  • PDF
  • Plugin
  • Progress
  • RadioButton
  • Registry
  • RichText
  • Service
  • Shell
  • SlideShow
  • StatusDlg
  • String
  • System
  • Table
  • TextFile
  • Tree
  • Video
  • QuickTime
  • Web
  • Window
  • xButton
  • XML
  • Zip

پیوست ها

  • تنظیمات مربوط به زبان فارسی
  • کد کلیدها
  • علایم
  • توابع بازگشتی
  • نصب افزونه ها (Plugins)
  • متغیر محلی (local)
  • کدهای نمونه

نام فایل:کتاب آموزش ساخت اتوران با نرم افزار AutoPlay Media Studio 8 به همراه چندین نمونه پروژه

دانلود فایل: کتاب آموزشی | نمونه پروژه

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان

ادامه مطلب