کتاب آموزش لومیون

بازدید: 3218 بازدید
کتاب آموزش لومیون

کتاب آموزش لومیون چکیده ای از نکات آموزشی نرم افزار Lumion می باشد که در سال ۱۳۹۲ توسط قاسم آریانی تهیه شده است و آن را در ۲۸ صفحه به صورت PDF از لینک داده شده می توانید دانلود نمایید.

آموزش لومیون :

نرم افزار Lumion برای هر کسی که می خواهد از طرح های ساختمانی خود یک تجسم درست و واقعی داشته باشد یک نرم افزار ضروری به حساب می آید که می تواند از طرح ساختمانی یا کلی بخواهیم بگوییم، از طرح معماری خود یک فیلم یا تصویر با کیفیت بسیار بالا و سریع و بسیار آسان تولید کند. هم اکنون Lumion در بیشتر از ۶۰ کشور در سراسر جهان مشتری دارد که شامل معماران ، طراحان ،مهندسان ، مدلسازان BIM و دانشگاه ها می باشند.

در حال حاضر Lumion در سطح خود به عنوان نرم افزار پیشرو به دلیل ساخت تصاویر و فیلم بسیار سریع و با کیفیت برای مدل های سه بعدی شناخته شده است. نرم افزار شبیه سازی سه بعدی معماری LUMION برای هر کسی که می خواهد از طرح های ساختمانی خود یک تجسم درست و واقعی داشته باشد یک نرم افزار ضروری به حساب می آید که می تواند از طرح ساختمانی یا کلی بخواهیم بگوییم، از طرح معماری خود یک فیلم یا تصویر با کیفیت بسیار بالا و سریع و بسیار آسان تولید کند.

نام فایل: کتاب آموزش لومیون

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

آموزش تصویری Lumion 5 را همراه با فایل پروژه های آموزش داده شده از لینک زیر می توانید تهیه کنید:

آموزش تصویری Lumion

منبع: نواندیشان

ادامه مطلب