نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ویژگی های وب هاستینگ مناسب

دسته بندی :مهندسی کامپیوتر 11 فروردین 1397 نواندیشان 799
وب هاستینگ مناسب

در ادامه آموزش راه اندازی سایت در این مطلب با ویژگی های وب هاستینگ مناسب آشنا می شوید تا بتوانید یک شرکت مناسب را جهت میزبانی وب خود و خریداری هاست مناسب انتخاب نمایید.

امروزه شرکت های زیاد و مختلفی برای میزبانی هاست وجود دارد که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. انتخاب وب هاستینگ مناسب بستگی به بودجه و هزینه ای که می خواهیم صرف کنیم و مشخصات فنی موردنیازمان دارد. در سایت webhosting.info لیستی از پرطرفدارترین وب هاستینگ های ایران آورده شده است که البته این آمار متفاوت با توانایی آنها در ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی می باشد. رده بندی ارائه شده براساس تعداد دامین های ثبت شده توسط این وب هاسیتنگ ها و مشتریانشان می باشد. طبیعتاً هاستینگ های قوی تر هم نیازمند هزینه بیشتر می باشند.

بهترین وب هاستینگ

ویژگی های وب هاستینگ مناسب :

در انتخاب یک وب هاستینگ مناسب باید ویژگی های مختلفی را مورد بررسی قرار داد که در اینجا به برخی از مهمترین ویژگی ها اشاره شده است:

وضعیت ارتباطی:

توجه راه های ارتباطی مختلفی که وب هاستینگ دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر راه ارتباطی فقط از طریق وب امکان پذیر باشد، نکته منفی بوده که پیشنهاد به هیچ وجه سراغ این وب هاستینگ ها نروید. در درجه اول دارا بودن آدرس و مکان فیزیکی از اولویت بالاتری برخوردار است و پشتیبانی آن پاسخگویی مناسبی از طریق تماس تلفنی داشته باشد. حتماً سوال های مختلف خودتان را از طریق تماس تلفنی مطرح نمایید تا هم نوع احترام پشتیبانی به مشتری و میزان اطلاعاتشان را به این شیوه محک بزنید.

نماد اعتماد الکترونیک:

نماد اعتماد الکترونیک چندسالی است که مطرح شده و رواج پیدا کرده است. اگرچه انتقادهایی نسبت به آن وارد بوده و دارای مشکلاتی می باشد، اما کمک زیادی برای جلب اعتماد مشتریان می باشد. مشتری از طریق این نماد می تواند به اطلاعات حقیقی و حقوقی سایت دسترسی پیدا کرده و امکان شکایت و پیگیری را برای خود میسر بداند که این یک مزیت در خریدهای اینترنتی و مسائلی از قبیل همین انتخاب هاستینگ مناسب می باشد.

رضایت مشتریان قبلی:

اغلب اوقات داخل سایت هر وب هاستینگی، لیستی از مشتریان آنها وجود دارد که شما می توانید رضایت و نحوه پشتیبانی هاستینگ مربوط را از طریق مشتریانشان پیگیری نمایید. در این زمینه سعی نمایید که به حرف یک نفر اکتفا نکنید و از چند مشتری متفاوت پرس و جو کنید.

تبلیغات فریب دهنده:

گاهاً شاهد برخی تبلیغات فریب دهنده و گول زننده در هاستینگ ها هستیم که در صورت مشاهده چنین تبلیغاتی، بلافاصله باید قید استفاده از آن وب هاستینگ را بزنید. به عنوان مثال برخی از هاستینگ ها در تبلیغاتشان به فضا و پهنای باند نامحدود اشاره می کنند که مطمئن باشید، چنین عبارتی، یک تبلیغ فریب دهنده می باشد. زیرا برای هاست های اشتراکی، چیزی به عنوان پهنای باند نامحدود وجود ندارد. یا به عنوان مثال آپ تایم ۱۰۰% به هیچ وجه وجود ندارد. این عبارت یعنی به هیچ وجه حتی ثانیه ای هم امکان قطع سرور وجود ندارد. در حالیکه بهترین سرورهای جهان نیز چنین قابلیتی را ندارند. وجود چنین تبلیغات فریبنده ای سبب عدم اعتماد به سایر موارد بیان شده توسط هاستینگ نیز می شود و پیشنهاد می شود که سراغ چنین هاستینگ هایی نروید.

مشخصات سرور میزبان:

هاست های اشتراکی به این شکل هستند که یک سرور اختصاصی قوی را بین چندین مشتری به اشتراک می گذارند. طبیعتاً هرچه تعداد مشتریان بر روی یک سرور کمتر باشد و مشخصات سرور مادر قوی تر باشد، هاست ارائه شده، قوی تر می شود و بهتر می باشد. CPU قوی و ROM بالا دو ملاک مهم در ارزیابی قدرت سرور می باشند.

پکیج آموزش طراحی وب سایت در قالب ۹ دی وی دی شامل آموزش تصویری مولتی مدیا به مدت ۱۱۶ ساعت و با زبان فارسی می باشد که از لینک زیر می توانید تهیه کنید:

آموزش تصویری طراحی وبسایت

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0