نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش نرم افزار Super Decisions | دانلود نرم افزار Super Decisions

نرم افزار Super Decisions

نرم افزار super decisions، نرم افزار ویژه برای محاسبه و تحلیل و نتایج مدل ANP و AHP می باشد. در این مطلب فایل معرفی، دانلود و آموزش نرم افزار Super Decisions برای استفاده قرار داده شده است.

معرفی نرم افزار Super Decisions :

نرم افزار super decisions تقریبا قادر به انجام کلیه اعمال موجود در مدل می باشد. در اینجا شما می توانید خوشه ها و عناصر را برای مدل تعریف کرده و ارتباطات و وابستگی بین آنها را مشخص کنید و سپس با استفاده از روشهایی به آنها وزن داده و نرم افزار مقایسات زوجی و میزان سازگاری و … را برای شما محاسبه می کند. اما کارکرد اصلی آن در محاسبه ابرماتریس است که در حالت دستی کار بسیار دشوار و وقت گیر و تخصصی می باشد.

این نرم افزار نخستین بار توسط ویلیام جیمز آدامز (William J. Adams) مورد استفاده قرار گرفت. با استفاده از آن به راحتی می‌توان در محیط های پیچیده اقدام به مدل سازی و انتخاب بهترین گزینه برای تصمیم گیری نمود. در مسائل دنیای کنونی تعداد معیارها و گزینه‌ها برای تصمیم گیری بسیار زیاد است و انتخاب بهترین گزینه و تصمیم گیری در خصوص آن بدون داشتن نرم افزاری که بتواند محاسبات را به سرعت انجام دهد بسیار زمان‌بر و خسته کننده خواهد بود.

پژوهشگران پس از ترسیم شبکه مساله و دستیابی به نظرات خبرگان از طریق مقایسات زوجی می توانند این تحلیل و نتایج مربوطه و تحلیل حساسیت ها را با انجام دهند.

در کنار لینک دانلود و لینک آموزش نرم افزار Super Decisions یک پاورپوینت معرفی نرم افزار نیز ارائه شده است که به تفاوت نرم افزار Super Decisions با نرم افزار Expert Choice و آموزش کاربردی مدل ANP در محیط نرم افزار می پردازد که در ۲۷ اسلاید از لینک داده شده قابل دانلود می باشد.

نام فایل: آموزش نرم افزار Super Decisions | دانلود نرم افزار Super Decisions

دانلود فایل: لینک مستقیم پاورپوینت | آموزش نرم افزار | دانلود نرم افزار

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0