نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پایان نامه روشی برای توصیف سیستم های توزیع شده با استفاده از uml

دسته بندی :مهندسی کامپیوتر 28 فروردین 1394 نواندیشان 3459
سیستم های توزیع شده با استفاده از uml

پایان نامه روشی برای توصیف سیستم های توزیع شده با استفاده از uml توسط ستار ستاری و به راهنمایی دکتر فریدون شمس برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۸۲ ارایه شده است که فایل pdf اون رو از پیوست می تونید دانلود کنید.

چکیده:
سیستم های توزیع شده کاربردهای فراوانی دارند و تلاش های زیادی در جهت توسعه این سیستم ها انجام شده است. اصولاً این سیستم ها پیچیده اند و به همین دلیل لازم است که توصیف دقیقی از آنها انجام شود. استفاده از یک استاندارد که نحوه توصیف را مشخص می کند، می تواند در توسعه آنها راهگشا باشد. استاندارد rm-odp چارچوبی برای توصیف این سیستم ها فراهم می کند.
استاندارد rm-odp دارای پنج دیدگاه برای توصیف سیستم های توزیع شده است. یکی از این دیدگاه ها، دیدگاه سازمان می باشد که به تشریح هدف، قلمرو، و سیاست های سیستم می پردازد. در حال حاضر تمرکز اصلی استانداردسازی rm-odp بر روی دیدگاه سازمان قرار دارد. دیدگاه های rm-odp مستقل از زبان تعریف شده اند، از این رو زبان هایی برای توصیف هریک از دیدگاه های آن پیشنهاد شده اند که یکی از این زبان ها uml می باشد. زبان uml یک زبان مدلسازی شی گرای متدوال است که برای توصیف، مصورسازی، ساخت و مستندسازی سیستم های نرم افزاری بکار می رود.
تاکنون کارهای متعددی در زمینه استفاده از uml برای مدلسازی دیدگاه سازمان انجام شده است، اما اغلب آنها فقط بخش کوچکی از این دیدگاه را در نظر گرفته اند. همچنین به قواعد ساختاری دیدگاه سازمان توجه بسیار کمی شده است.
در این پایان نامه می خواهیم از uml برای توصیف دیدگاه سازمان rm-odp استفاده کنیم. برای این منظور ابتدا یک پروفایل uml برای دیدگاه سازمان تعریف می کنیم و در این پروفایل از امکانات گسترش uml یعنی کلیشه ها، مقادیر برچسبدار، و محدودیت ها استفاده می کنیم. در این تحقیق سعی شده است که عمده مفاهیم دیدگاه سازمان را در یک پروفایل ارائه نموده و نیز قواعد ساختاری دیدگاه سازمان را که لازم است بین اجزاء مدلسازی برقرار باشند، با استفاده از زبان صوری ocl در این پروفایل مطرح نماییم. این قواعد با استفاده از محدودیت های uml و به شکل قواعد خوش تعریفی ارائه شده اند. بعلاوه برای تعریف دقیق پروفایل های uml روشی برای ارائه پروفایل ها با فرمت xml ایجاد شده است و پروفایل ارائه شده را با این فرمت تعریف می کنیم.
برای اینکه عملاً بتوان از این پروفایل در مدلسازی سیستم ها استفاده کرد، یک پیاده سازی پروفایل را ارائه نموده و کاربرد آن را در ملسازی یک کتابخانه و اتحادیه ای از کتابخانه ها، به عنوان مثال نشان داده ایم.

کلمات کلیدی: سیستم توزیع شده، rm-odp، دیدگاه سازمان، uml، پروفایل

فهرست مطالب پایان نامه روشی برای توصیف سیستم های توزیع شده با استفاده از uml:

مقدمه
دیدگاه سازمان استاندارد rm-odp
مروری بر کارهای مرتبط
ایجاد پروفایل uml برای دیدگاه سازمان
کاربرد عملی پروفایل ارائه شده
نتیجه گیری
مراجع
ضمیمه الف: گسترش uml
ضمیمه ب: پیاده سازی پروفایل evrmodp
ضمیمه ج: تعریف دقیق پروفایلevrmodp به وسیله xml
علائم اختصاری
واژه نامه

نام فایل: پایان نامه روشی برای توصیف سیستم های توزیع شده با استفاده از uml

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. محمد باقر گفته؛
    16:00 1394/08/27

    ممنون از اینکه پروژه رو در انجمن برای دانلود گذاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0