نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پایان نامه مدیریت شهری پیرامون شناسائی موانع توسعه gis

شناسائی موانع توسعه gis در حوزه خدمات شهری

پایان نامه شناسائی موانع توسعه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (gis) در حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز و ارائه راهکارهای اجرایی

مقطع کارشناسی ارشد مدیریت شهری

دانلود پایان نامه مدیریت شهری شناسائی موانع توسعه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (gis) در حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز و ارائه راهکارهای اجرایی توسط علی قادری و به راهنمایی دکتر حسین وظیفه دوست و مشاوره دکتر فریده اسدیان و دکتر اسماعیل کاووسی برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران در تابستان ۱۳۸۷ ارائه شد که فایل pdf اون رو از فایل پیوست می تونید دانلود کنید.

چکیده:
سیستمهای اطلاعاتی جغرافیائی (gis) به علت کمک به افزایش در کارائی و بهره وری، از استفاده روز افزونی در سازمانها و شهرداری های سراسر جهان برخوردار می باشد. بهره گیری از این سیستمها و توسعه آنها در سازمانها و شهرداری های کشورهای جهان سوم و نیز ایران، با موانع و مشکلات عدیده ای روبرو می باشد. مطالعات محدودی به شناسائی این موانع و ارائه راه حل های مبنی بر رفع آنها پرداخته اند.
در شهرداری شیراز، همانند سایر سازمانها و شهرداری های کشورهای جهان سوم، به دلایل مختلف، استفاده شایانی از این سیستمها به عمل نمی آید و عدم توسعه این سیستمها را در این شهرداری شاهد می باشیم. هدف از تحقیق حاضر، شناسائی موانع پیش روی توسعه سیستمهای اطلاعاتی جغرافیائی در شهرداری شیراز و ارائه راه حل های اجرائی، می باشد. بدین منظور با شناسائی جامعه آماری مورد نظر و انتخاب روش تحقیق توصیفی، فرضیات مستخرج از مطالعات پیشین در قالب پرسشنامه هائی بصورت نظر سنجی در بین جامعه آماری مخاطب توزیع گردیده و پس از تجزیه و تحلیل های آماری مربوطه، مشخص گردید که تمامی پنج فرضیه، مورد تایید قرار گرفتند بطوری که به نظر جامعه آماری، مسائل و مشکلات مالی، مسائل و مشکلات ایمنی و فنی، مسائل و مشکلات فرهنگی، عدم استفاده و یا استفاده ضعیف از سیستمهای اطلاعاتی جغرافیائی در سایر شهرداریها و سازمانهای مرتبط با حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز وعدم آشنائی مدیران رده بالای شهرداری و اعضاء شورای شهر شیراز (مدیران شهری) با قابلیتهای سیستم های اطلاعاتی جغرافیائی، مانع از توسعه سیستمهای اطلاعاتی جغرافیائی در حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز شده است.
در انتهای پایان نامه حاضر، با مراجعه به جامعه آماری دوم و یا کارشناسان و صاحب نظران توسعه سیستمهای اطلاعاتی جغرافیائی، به جمع آوری راهکارهای پیشنهادی آنها به منظور رفع موانع توسعه شناسائی شده، پرداخته شده است.

واژگان کلیدی: سیستمهای اطلاعاتی جغرافیائی- موانع توسعه- خدمات شهری- شهرداری شیراز

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: ادبیات و مبانی نظری تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

فرستنده: شایان اسدی

نام فایل: پایان نامه مدیریت شهری پیرامون شناسائی موانع توسعه gis

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0